środa, 7 marca 2012

Terapia polepszająca dzień

Post powstał, bo nie nie miałem pomysłu i koleżanka zaproponowała, żebym napisał o cyckach. Lubię takie prośby, więc jakże mogłem odmówić Gacusiowi :-)
Grafomania mode on.
Moja dawna znajoma powiedziała mi kiedyś, że mam absolutne zboczenie na punkcie cycków - chyba pokazałem jej jakieś anime ecchi, czy coś w tym stylu gdzie cycki (mniej lub bardziej zakryte) latają po ekranie czasami bez ładu i składu za to zawsze w dość imponującej kombinacji. Coś w tych cyckach jest... W końcu "Lepszy cyc niźli nic" (z reklamy promującej karmienie piersią).
Ogólnie jak wszyscy mężczyźni i część kobiet wiedzą, widok zdrowej piersi powoduje, że chce się żyć bardziej, mocniej, lepiej i bardziej krągło :-)
Dla wielbicieli piersi wszelakich: strona internetowa (NSFW), fanpage krągłości i filmik motywacyjny:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz